Paneli & Co

Četiri dobre priče: Kako je tech naučio komunicirati?

Četiri dobre priče: Kako je tech naučio komunicirati?

Iako tech ljude uglavnom percipiramo kao nekomunikativne i zatvorene njihovi poslovi i okruženje često su zahtijevali jako puno komunikacije. I to dobre komunikacije.

Posao svakog foundera i CEO-a sastoji se od puno svakodnevnog komuniciranja.

 

Iako ni sami to nisu očekivali kad su započinjali karijere top ljudi hrvatskih startupa i tech kompanija prošli su kroz niz komunikacijski izazovnih situacija i naučili svoje lekcije koje su sada spremni podijeliti s vama.

S Jelenom Veljačom o celebrity aktivizmu

S Jelenom Veljačom o celebrity aktivizmu
Jelena Veljača

S padom povjerenja u institucije i politiku te s pojavom društvenih mreža i novih generacija utjecajnih osoba celebrity aktivizam dobiva novi zamah.

 Poznate su osobe i prije iskorištavale to što su poznate, omiljene mnogim ljudima i imaju lakši pristup medijima od drugih ljudi kako bi upozorile na neke društvene probleme ili se borile „za pravu stvar”. S padom povjerenja u institucije i politiku te s pojavom društvenih mreža i novih generacija utjecajnih osoba celebrity aktivizam dobiva novi zamah.

 

Jelena Veljača, glumica, scenaristica i producentica nekih od najgledanijih televizijskih serijala u regiji s 40-ak tisuća pratitelja na Instagramu svoj je utjecaj i „medijski kapital” odlučila iskoristiti u borbi protiv nasilja nad ženama i djecom.

 

S Jelenom Veljačom na KOMferenciji razgovaramo o tome kako je već dva puta izvela tisuće ljudi na ulice i Vladu potaknula na rijetko viđenu otvorenost prema zahtjevima i primjedbama civilnog sektora te učinkovitost u ispunjavanju danih obećanja, o tome kako doživljava sumnjičavost i kritike onih koji nisu uvjereni u čistoću njezinih motiva, o tome što ona misli o celebrity aktivizmu općenito, kako se koristi društvenim i klasičnim medijima u svojim aktivističkim kampanjama, zašto javno ističe da je feministica i zašto smo još daleko od potpune ravnopravnosti žena i muškaraca…

Bez dlake na jeziku: o preživljavanju, konkurenciji i utjecaju u medijskoj industriji

Bez dlake na jeziku: o preživljavanju, konkurenciji i utjecaju u medijskoj industriji

Glavna urednica Indexa Andreja Hudika i glavni urednik 24sata Goran Gavranović bit će gosti drugog po redu KOMferencijinog razgovora "bez dlake na jeziku", serije koju smo započeli prošle godine gostovanjem Ivice Mudrinića i Borisa Nemšića, dva dugogodišnja rivala iz telekomunikacijske industrije.

Iako smo u proteklih gotovo 20 godina na HUOJ-evim konferencijama ugostili desetke novinara i urednika, ove godine nam po prvi puta ikad u goste dolaze prva žena Indexa i prvi muškarac 24sata.

 

Zajedno imaju preko četrdeset godina medijskog staža i u svojim su karijerama preživjeli i doživjeli više nego što bi ikada moglo stati u sat vremena razgovora. Kako se ova dva vrlo specifična medija bore u žestokoj konkurentskoj utakmici koja se igra u medijskoj industriji, kakvim su utjecajima izloženi i kako oni vide svoj utjecaj samo su neke od tema kojih ćemo se dotaknuti prije nego što širom otvorimo prostor publici za pitanja.

Je li SOCIAL dovoljan za BUSINESS, ali i umjetnost?

Je li SOCIAL dovoljan za BUSINESS, ali i umjetnost?

Panel se odmiče od „klasičnihˮ influencera čiji je poslovni model promicanje robnih marki koje se uklapaju (a katkad i ne) u njihov životni stil i izričaj na društvenim mrežama.

Ovaj panel okuplja mlade poslovne ljude koje mudro koriste društvene mreže i njihov utjecaj za razvoj i promociju vlastitih biznisa te stručnjake u digitalnom marketingu - s kojima ćemo razgovarati  kako i kojim sadržajima pratitelje na društvenim mrežama konvertirati u kupce i podršku vlastitim poslovnim inicijativama.

Hrvatska i Europa 2020.

Hrvatska i Europa 2020.

Što je to Europski zeleni plan i klimatska neutralnost? Kako izgleda Europa spremna za digitalno doba?

 Koja je veza između demokracije i demografije? Kakva je budućnost Europe? I koja je u svemu tome uloga Europskog parlamenta? Na ovom panelu saznat ćete sve o ambicioznijoj Europskoj uniji u idućih 5 godina – ali i što će se naći na europskoj i hrvatskoj agendi u 2020.  

 

Može li javno zagovaranje rodne ravnopravnosti povećati utjecaj PR-a u kompanijama?

Može li javno zagovaranje rodne ravnopravnosti povećati utjecaj PR-a u kompanijama?

Jedno od ključnih pitanja stručnjaka za odnose s javnošću je pitanje koliki utjecaj zapravo imaju kod donošenja ključnih operativnih i strateških odluka u organizacijama.

To bi se pitanje moglo promatrati i kroz kontekst rodne ravnopravnosti, budući da brojna istraživanja ukazuju da muškarci imaju nadvladavajući utjecaj, posljedično i veću moć kada je riječ o upravljanju u organizacijama.

 

U skladu s tom tezom na ovom panelu otvaramo diskusiju o rodnoj ravnopravnosti kao strateški važnom pitanju industrije OSJ u kojoj žene predstavljaju više od 70 posto svih stručnjaka.

 

Cilj diskusije je pomoći odgovoriti na pitanje treba li rodna ravnopravnost postati javno pitanje koje bi naša industrija trebala zagovarati i tako pomoći stručnjakinjama u odnosima s javnošću u borbi s onemogućavanjem napredovanja na više hijerarhijske razine, nižim plaćama, nedostatkom podrške zaposlenika u organizaciji, nedovoljnim utjecajem u organizaciji, ili uključivanjem u poslovne mreže.

Michelinova zvjezdica – samo vrhunska kuhinja ili nešto više?

Michelinova zvjezdica – samo vrhunska kuhinja ili nešto više?

Komunikacija je uspješna kada je usklađena. Sve odnose i uspjehe, privatno i poslovno, gradimo na komunikaciji.

Vrhunski chef, naravno, najprije mora znati kuhati. Međutim, jednako je važno znati i ispričati priču o sebi samome.

Je li Michelinova zvjezdica priznanje samo za kulinarsko umijeće ili je, uz strast i ljubav prema kuhanju,  potrebno nešto više? Koliko je našim panelistima chefovima važna komunikacija u poslu i koliko je pridonijela njihovu uspjehu? 

20 godina mladi

20 godina mladi

Uvijek smo bili napredni – i u temama i u tulumima!

Slušali smo najuglednije svjetske stručnjake za odnose s javnošću, obradili najaktualnije teme, ugostili oca suvremenog PR-a, glasnogovornika State Departmenta, predsjednike britanskog i američkog PR udruženja, dvojicu hrvatskih predsjednika, najpoznatije hrvatske gospodarstvenike, svjetske znanstvenike, pjevače, sportaše, PR-ovce iz regije... Organizirali smo i sučeljavanja predsjedničkih kandidata... 

 

Vozili smo se autobusom, karakom po jakom jugu, nagibnim vlakom koji nije kasnio i zrakoplovom koji je kasnio… Jednu konferenciju održali smo i u samostanu! Hranili smo brijunske slonove, osluškivali ptice u Kopačkom ritu, kuhali u PR-kuhinji, pripremali PR-koktele, plesali s balerinama… I tako smo pekli PR-gibanicu: red predavanja, red panela, red radionica, red izleta, red tuluma, red pelina…

 

 Kroz povijest konferencija će nas provesti Sandro koji je bio predsjednik HUOJ-a kad je organizirana 1. konferencija, Drenislav koji je moderirao panele na 1. konferenciji, Boris, glavni tajnik i predsjednik HUOJ-a i sudjelovao u organizaciji niza konferencija, a Vlatka i Daria koje su bile na svim konferencijama.

Stara je 20 godina i nije se pokvarila! Što je starija – to je bolja! PR-gibanicu o 19 naših konferencija pripremile su kuharice Daria i Vlatka, koje su proteklih godina skupljale najbolje recepte sa svih konferencija…

 

A dalje… kuhati neka nastave generacije Y i Z!

Hrvatska na čelu druge najjače svjetske ekonomije, što sad utjecaj ima s tim?

Hrvatska na čelu druge najjače svjetske ekonomije, što sad utjecaj ima s tim?

O utjecaju kojega će Republika Hrvatska imati tijekom predsjedanja Europskom Unijom, izazovima vođenja najveće ekonomske i političke zajednice suverenih država na svijetu te koristima/posljedicama za Hrvatsku i njezine građane razgovaramo s predsjednikom Vlade Republike Hrvatske Andrejom Plenkovićem.

Što zapravo znači predsjedanje za međunarodni položaj Hrvatske u EU i svijetu? Može li Hrvatska za vrijeme predsjedanja ubrzati proces ulaska u Schengen?

Koliko nedavna imenovanja hrvatskih političara na visoke europske dužnosti imaju veze s tim? Može li predsjedanje utjecati na hrvatsko gospodarstvo, i najvažnije, što građani imaju od toga?


U kratkom polusatnom panelu nastojat ćemo se dotaknuti najvažnijih tema predsjedanja te odgovoriti na pitanja utjecaja kojeg Hrvatska može ostvariti.

Breaking news – Kako privući pozornost urednika televizijskih vijesti? Upoznajte urednike koji o tome odlučuju.

Breaking news – Kako privući pozornost urednika televizijskih vijesti? Upoznajte urednike koji o tome odlučuju.

Televizijske vijesti su i dalje jedan od najgledanijih i najcitiranijih medijskih sadržaja.

Svatko se u odnosima s javnošću bori za svoj položaju u taj najgledaniji sat na dan. Što vam može pomoći da dobijete svoju minutu pod reflektorima, kako to rade najuspješniji i najutjecajniji doznajte na ovom panelu.

 

Sudjeluju Ksenija Kardum, direktorica informativnog programa Nove TV, Katarina Periša Čakarun, urednica Odjela Informativni medijski servis HTV-a i Borna Keserović, urednik RTL Danas, RTL Hrvatska. 

Social Media Jungle and the PR Animals

Social Media Jungle and the PR Animals
Maxim Behar

Mogu li i na koji način odnosi s javnošću zloupotrijebiti mogućnosti koje nudi svijet potpune transparentnosti nastao na valu eksplozivnog razvoja društvenih mreža

To je pitanje na koje Behar nudi nedvosmislen odgovor: može, i te kako, a svaki stručnjak za odnose s javnošću mora biti svjestan svoje goleme odgovornosti. 

Nedavno upozorenje Rogera McNameea, jednog od prvih Zuckerbergovih savjetnika o štetnim posljedicama Facebookova poslovnog modela, dovoljno govori o razmjerima problema.

Njegova je ocjena da Zuckerberg i Sandberg ne razumiju da su ih izazvali upravo oni, svojim poslovnim odlukama. Analogijom, Behar će potaknuti kritičko propitivanje uloge odnosa s javnošću u svijetu potpune transparentnosti.