Iako tech ljude uglavnom percipiramo kao nekomunikativne i zatvorene njihovi poslovi i okruženje često su zahtijevali jako puno komunikacije. I to dobre komunikacije.
Posao svakog foundera i CEO-a sastoji se od puno svakodnevnog komuniciranja.
Iako ni sami to nisu očekivali kad su započinjali karijere top ljudi hrvatskih startupa i tech kompanija prošli su kroz niz komunikacijski izazovnih situacija i naučili svoje lekcije koje su sada spremni podijeliti s vama.
S padom povjerenja u institucije i politiku te s pojavom društvenih mreža i novih generacija utjecajnih osoba celebrity aktivizam dobiva novi zamah.
Poznate su osobe i prije iskorištavale to što su poznate, omiljene mnogim ljudima i imaju lakši pristup medijima od drugih ljudi kako bi upozorile na neke društvene probleme ili se borile „za pravu stvar”. S padom povjerenja u institucije i politiku te s pojavom društvenih mreža i novih generacija utjecajnih osoba celebrity aktivizam dobiva novi zamah.
Jelena Veljača, glumica, scenaristica i producentica nekih od najgledanijih televizijskih serijala u regiji s 40-ak tisuća pratitelja na Instagramu svoj je utjecaj i „medijski kapital” odlučila iskoristiti u borbi protiv nasilja nad ženama i djecom.
S Jelenom Veljačom na KOMferenciji razgovaramo o tome kako je već dva puta izvela tisuće ljudi na ulice i Vladu potaknula na rijetko viđenu otvorenost prema zahtjevima i primjedbama civilnog sektora te učinkovitost u ispunjavanju danih obećanja, o tome kako doživljava sumnjičavost i kritike onih koji nisu uvjereni u čistoću njezinih motiva, o tome što ona misli o celebrity aktivizmu općenito, kako se koristi društvenim i klasičnim medijima u svojim aktivističkim kampanjama, zašto javno ističe da je feministica i zašto smo još daleko od potpune ravnopravnosti žena i muškaraca…
Glavna urednica Indexa Andreja Hudika i glavni urednik 24sata Goran Gavranović bit će gosti drugog po redu KOMferencijinog razgovora "bez dlake na jeziku", serije koju smo započeli prošle godine gostovanjem Ivice Mudrinića i Borisa Nemšića, dva dugogodišnja rivala iz telekomunikacijske industrije.
Iako smo u proteklih gotovo 20 godina na HUOJ-evim konferencijama ugostili desetke novinara i urednika, ove godine nam po prvi puta ikad u goste dolaze prva žena Indexa i prvi muškarac 24sata.
Zajedno imaju preko četrdeset godina medijskog staža i u svojim su karijerama preživjeli i doživjeli više nego što bi ikada moglo stati u sat vremena razgovora. Kako se ova dva vrlo specifična medija bore u žestokoj konkurentskoj utakmici koja se igra u medijskoj industriji, kakvim su utjecajima izloženi i kako oni vide svoj utjecaj samo su neke od tema kojih ćemo se dotaknuti prije nego što širom otvorimo prostor publici za pitanja.
Panel se odmiče od „klasičnihˮ influencera čiji je poslovni model promicanje robnih marki koje se uklapaju (a katkad i ne) u njihov životni stil i izričaj na društvenim mrežama.
Ovaj panel okuplja mlade poslovne ljude koje mudro koriste društvene mreže i njihov utjecaj za razvoj i promociju vlastitih biznisa te stručnjake u digitalnom marketingu - s kojima ćemo razgovarati kako i kojim sadržajima pratitelje na društvenim mrežama konvertirati u kupce i podršku vlastitim poslovnim inicijativama.
Što je to Europski zeleni plan i klimatska neutralnost? Kako izgleda Europa spremna za digitalno doba?
Koja je veza između demokracije i demografije? Kakva je budućnost Europe? I koja je u svemu tome uloga Europskog parlamenta? Na ovom panelu saznat ćete sve o ambicioznijoj Europskoj uniji u idućih 5 godina – ali i što će se naći na europskoj i hrvatskoj agendi u 2020.
Jedno od ključnih pitanja stručnjaka za odnose s javnošću je pitanje koliki utjecaj zapravo imaju kod donošenja ključnih operativnih i strateških odluka u organizacijama.
To bi se pitanje moglo promatrati i kroz kontekst rodne ravnopravnosti, budući da brojna istraživanja ukazuju da muškarci imaju nadvladavajući utjecaj, posljedično i veću moć kada je riječ o upravljanju u organizacijama.
U skladu s tom tezom na ovom panelu otvaramo diskusiju o rodnoj ravnopravnosti kao strateški važnom pitanju industrije OSJ u kojoj žene predstavljaju više od 70 posto svih stručnjaka.
Cilj diskusije je pomoći odgovoriti na pitanje treba li rodna ravnopravnost postati javno pitanje koje bi naša industrija trebala zagovarati i tako pomoći stručnjakinjama u odnosima s javnošću u borbi s onemogućavanjem napredovanja na više hijerarhijske razine, nižim plaćama, nedostatkom podrške zaposlenika u organizaciji, nedovoljnim utjecajem u organizaciji, ili uključivanjem u poslovne mreže.
Komunikacija je uspješna kada je usklađena. Sve odnose i uspjehe, privatno i poslovno, gradimo na komunikaciji.
Vrhunski chef, naravno, najprije mora znati kuhati. Međutim, jednako je važno znati i ispričati priču o sebi samome.
Je li Michelinova zvjezdica priznanje samo za kulinarsko umijeće ili je, uz strast i ljubav prema kuhanju, potrebno nešto više? Koliko je našim panelistima chefovima važna komunikacija u poslu i koliko je pridonijela njihovu uspjehu?
Uvijek smo bili napredni – i u temama i u tulumima!
Slušali smo najuglednije svjetske stručnjake za odnose s javnošću, obradili najaktualnije teme, ugostili oca suvremenog PR-a, glasnogovornika State Departmenta, predsjednike britanskog i američkog PR udruženja, dvojicu hrvatskih predsjednika, najpoznatije hrvatske gospodarstvenike, svjetske znanstvenike, pjevače, sportaše, PR-ovce iz regije... Organizirali smo i sučeljavanja predsjedničkih kandidata...
Vozili smo se autobusom, karakom po jakom jugu, nagibnim vlakom koji nije kasnio i zrakoplovom koji je kasnio… Jednu konferenciju održali smo i u samostanu! Hranili smo brijunske slonove, osluškivali ptice u Kopačkom ritu, kuhali u PR-kuhinji, pripremali PR-koktele, plesali s balerinama… I tako smo pekli PR-gibanicu: red predavanja, red panela, red radionica, red izleta, red tuluma, red pelina…
Kroz povijest konferencija će nas provesti Sandro koji je bio predsjednik HUOJ-a kad je organizirana 1. konferencija, Drenislav koji je moderirao panele na 1. konferenciji, Boris, glavni tajnik i predsjednik HUOJ-a i sudjelovao u organizaciji niza konferencija, a Vlatka i Daria koje su bile na svim konferencijama.
Stara je 20 godina i nije se pokvarila! Što je starija – to je bolja! PR-gibanicu o 19 naših konferencija pripremile su kuharice Daria i Vlatka, koje su proteklih godina skupljale najbolje recepte sa svih konferencija…
A dalje… kuhati neka nastave generacije Y i Z!
O utjecaju kojega će Republika Hrvatska imati tijekom predsjedanja Europskom Unijom, izazovima vođenja najveće ekonomske i političke zajednice suverenih država na svijetu te koristima/posljedicama za Hrvatsku i njezine građane razgovaramo s predsjednikom Vlade Republike Hrvatske Andrejom Plenkovićem.
Što zapravo znači predsjedanje za međunarodni položaj Hrvatske u EU i svijetu? Može li Hrvatska za vrijeme predsjedanja ubrzati proces ulaska u Schengen?
Koliko nedavna imenovanja hrvatskih političara na visoke europske dužnosti imaju veze s tim? Može li predsjedanje utjecati na hrvatsko gospodarstvo, i najvažnije, što građani imaju od toga?
U kratkom polusatnom panelu nastojat ćemo se dotaknuti najvažnijih tema predsjedanja te odgovoriti na pitanja utjecaja kojeg Hrvatska može ostvariti.
Televizijske vijesti su i dalje jedan od najgledanijih i najcitiranijih medijskih sadržaja.
Svatko se u odnosima s javnošću bori za svoj položaju u taj najgledaniji sat na dan. Što vam može pomoći da dobijete svoju minutu pod reflektorima, kako to rade najuspješniji i najutjecajniji doznajte na ovom panelu.
Sudjeluju Ksenija Kardum, direktorica informativnog programa Nove TV, Katarina Periša Čakarun, urednica Odjela Informativni medijski servis HTV-a i Borna Keserović, urednik RTL Danas, RTL Hrvatska.
Mogu li i na koji način odnosi s javnošću zloupotrijebiti mogućnosti koje nudi svijet potpune transparentnosti nastao na valu eksplozivnog razvoja društvenih mreža
To je pitanje na koje Behar nudi nedvosmislen odgovor: može, i te kako, a svaki stručnjak za odnose s javnošću mora biti svjestan svoje goleme odgovornosti.
Nedavno upozorenje Rogera McNameea, jednog od prvih Zuckerbergovih savjetnika o štetnim posljedicama Facebookova poslovnog modela, dovoljno govori o razmjerima problema.
Njegova je ocjena da Zuckerberg i Sandberg ne razumiju da su ih izazvali upravo oni, svojim poslovnim odlukama. Analogijom, Behar će potaknuti kritičko propitivanje uloge odnosa s javnošću u svijetu potpune transparentnosti.