Upravo ste dobili poziv za sastanak projektnog tima, seansu brainstorminga, sastanak usmjeren na traženje rješenja za poslovne, komunikacijske ili izazove brenda.
Od vas se očekuje da preuzmete aktivnu ulogu na tim sastancima, ali stvarnost je često znatno drukčija. Svojim smo mislima samo djelomično prisutni, oslanjamo se na druge u timu, no vrijeme je da budemo učinkovitiji u zajedničkom radu.
Pridružite nam se u otkrivanju LEGO® SERIOUS PLAY® metode (LSP). Pokušat ćemo riješiti izazove koje kao komunikatori imamo u svakodnevnom radu.
Zaronite u svoj um i vjerujte svojim kreativnim rukama jer je to lako s 3D LEGO modelima! I kao što je George Bernard Shaw rekao: »Ne prestajemo se igrati jer ostarimo. Starimo jer se prestajemo igrati.«
Dakle, idemo se igrati zajedno!
U ovoj radionici predstavljamo skraćenu verziju našeg EVP-BASE modela – strukturiranog pristupa definiranju EVP-a.
Sudjelovat ćete u vježbi i skupnom istraživanju koje će dovesti do analize svih podataka i inputa koje ćemo zajedno izraditi tijekom ove radionice.
Cilj nam je osnažiti što veći broj ljudi kako bi postali stručnjaci o brendiranju poslodavaca. Brendiranje poslodavaca je osnovna aktivnost prema strateškom pristupu doživljaju rada zaposlenika (employee experienceu) i stvarnom upravljanju privlačnošću poslodavaca na tržištu.
Čelnici iz političkog i poslovnog svijeta na Generalnoj su skupštini Ujedinjenih Naroda 25. rujna 2019. godine pozvali na veće mjere uklanjanja prepreka ekonomskom osnaživanju žena i istaknuli važnost djelovanja na području ravnopravnosti spolova na radnom mjestu, tržištu i u zajednici kako bi se ubrzale promjene i napredak prema Agendi 2030.
Na seminaru ćemo prikazati kako proći procjenu trenutnih politika i programa organizacije, definirati područja za poboljšanje i identificirati mogućnosti za postavljanje budućih korporativnih ciljeva. Cilj je prikazati stvarni mjerljivi napredak ka ravnopravnosti spolova koji vodi boljim poslovnim rezultatima i održivosti.
Jer održivo i uključivo poslovanje je PAMETNO POSLOVANJE!
Edukacija koja se ne propušta!
Pod vodstvom Vanje Prahića, Head of Sociala u agenciji 404, proširit ćete svoje znanje kako postaviti strategiju brenda i kako kvalitetno voditi komunikaciju o proizvodu na društvenim mrežama.
Neke od tema koje ćemo otvoriti: Facebook – zašto inzistira na grupama, kako funkcionira za brend awareness?
Instagram bez lajkova – kako dalje? Snapchat i TikTok – kome se okreću generacija Z i oglašivači? te mnoge druge teme.
Odlični ste u komunikaciji uživo i možete govoriti tri sata bez zastajkivanja, ali čim se upali kamera ne znate više ni svoje ime? Nema problema – i odličan istup u medijima može se uvježbati.
Medijski trening sredstvo je s pomoću kojeg ćete svladati pravilnu pripremu za davanje izjava, intervjua, govora i drugih oblika prenošenja poruka javnosti s pomoću medija.
Ova radionica sadržava male trikove za vježbu nastupa, tako da više nećete bježati ni od TV anketa na gradskim ulicama nego ćete moći s osmijehom na licu odgovoriti kako vam se sviđa u javnom prijevozu ili koji vam predsjednički kandidat najljepše pjeva.
Ne bojte se, svi pravila vrijede i kad su teme ozbiljne, a trema nestaje uz šalu. Čak i ona od kamera.
Hrvatska udruga za odnose s javnošću je u suradnji s agencijom Briefing komunikacije provela istraživanje o suradnji komunikacijskih agencija i odjela korporativnih komunikacija najvećih hrvatskih tvrtki.
Zanimalo nas je kako direktori i voditelji korporativnih komunikacija biraju agencije koje će ih poduprijeti u njihovim aktivnostima, što traže od njih i u kojim područjima. Istraživanje je prvi korak u poboljšanju kvalitete suradnje agencija i tvrtki, te u povećanju transparentnosti tržišta komunikacijskih usluga.
Predstavit ćemo rezultate istraživanja i preporuke za daljnje postupke.
Predstavljanje agencija za odnose s javnošću u Pecha Kucha formatu na prošlogodišnjoj je KOMferenciji bio jedan od najposjećenijih formata.
Stoga će ove godine, ponovno u izazovnom Pecha Kucha formatu, agencije predstaviti svoje najbolje projekte koje su provele u 2019. godini!
Predstavljanje agencijskih projekata u Pecha Kucha formatu „začinit ćemo“ rezultatima istraživanja koje je provela agencija Briefing, na temu suradnje komunikacijskih agencija i odjela korporativnih komunikacija. Rezultate istraživanja i preporuke predstavit će Davor Huić, direktor Briefinga.
Što je Pecha Kucha?
Pecha Kucha je jednostavan i brz prezentacijski format kojim se tema predstavlja kroz 20 slika, svaka u trajanju 20 sekundi. Slike, bez ijednog slova ili brojke, automatski se izmjenjuju dok prezenter svojim komunikacijskim umijećem i pomno oblikovanim porukama zadržava pozornost publike.
Sve je više poslovnih prilika, a sve manje fokusa u poslovnom svijetu. Danas, više nego ikad, događa se nemilosrdna borba za pozornošću u konverzaciji.
Dobiti priliku iznijeti svoje ideje, prijedloge ili rezultate radi brzine promjena i složenosti interakcija poslovnog okružja te imperativa vremena svakodnevni je izazov.
Često imamo samo jednu priliku, i to kratku, kako bismo zainteresirali sugovornike za sebe i za svoje poslovanje. Ako tada uspješno ne zaokupimo njihovu pozornost, ne ostavimo moćan dojam i ne uvjerimo ih da tu ima nešto za njih, drugu priliku nećemo niti dobiti.
Takvi izazovi zahtijevaju inovativni komunikacijski pristup. Na ovoj ćete radionici dobiti konkretne smjernice iz autorske metodologije „Konverzacijska agilnost” o tome kako brzo i učinkovito sugovornika zainteresirati za sebe i svoju temu, stvoriti inicijalno povjerenje i oblikovati priču koja će biti usklađena rezonirati sa sugovornikom i zaokupiti njegovu pozornost.
Brusit ćemo vaše umijeće pitchanja kako biste bili poduzetni u konverzaciji te spremni pitchati bilo kada, bilo gdje i bilo kome.
Na radionici ćemo saznati zašto je važna uloga protokola i ceremonijala u poslovnom svijetu i zašto protokol mora besprijekorno funkcionirati.
Osnovna protokolarna pravila, osobni stav i nastup u protokolu, poslovna i osobna korespondencija, poslovno i protokolarno odijevanje teme su koje će nam najbolje ilustrirati kako protokolarnim ponašanjem, poznavanjem i primjenom pravila protokolarnog ponašanja komuniciramo s različitim javnostima.